7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne [email protected]

Who's She?-spil

Varenummer (SKU): 18805 Kategorier: , ,
Flere billeder

kr. 339,00

(43 kundeanmeldelser)

Det klassiske spil Hvem der? optræder i et nyt og sjovere kostume: i Who's She? møder du berømte kvinder, der har ændret verden på forskellige måder. Kan du finde ud af, hvilken kvinde der er afbildet på modstanderens brik? … læs mere her

Er Who's She?-spil på lager?

Annonce
Køb Who's She?-spil

Beskrivelse

Varefakta

• Vare: Who's She?-spil
  • Pris: Kr. 339
  • Kategori: Leg & Spil – Spil – Selskabsspil}

Who's She?-spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Who's She?-spil er den store succes for gavegivere der vi give en sjov gave. Leg & Spil – Spil – Selskabsspil kategorien er også populær, når der skal gives gaver. Coolstuff er kendt som shoppen med de fede gadgets. Who's She?-spil kan du bytte op til hele 90 dage efter du har bestilt den. Har du som mange andre næsten opgivet at finde den perfekte gave, kan du gøre som andre før dig og købe Who's She?-spil, og så kan du med god samvittighed tage til fejringen. Så alle lige er med: Who's She?-spil er simpelthen den sjoveste bryllupsgave. Gadgets er en kategori, som nogle vil mene er useriøst, og det kan være en af grundene til at der er nogle, der er bange for at indkøbe en gadget eller to som gave. Det skal dog ikke afholde dig fra at sprede smil med en gadgets som gave, alle mennesker, store som små, har en holdning om, at gadgets er perfekte gaveidéer.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

Who's She?-spil kan ses i kategorien Leg & Spil – Spil – Selskabsspil af mærket hos forhandleren Coolstuff. I dette år – og nok også mange år frem er et fantastisk brand, blandt shopper i hele Danmark. Ofte leder man efter den billigste Who's She?-spil, og ender ret tit hos Coolstuff. Det er nogle gang svært at mestre men, den rigtig gode gave gør modtageren glad. Når du er den glade giver af Who's She?-spil i gave, er du ret sikker på, at modtagerne er taknemlig.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe Who's She?-spil online

Hver eneste gang, du shopper online i en dansk webshop, er du stillet lidt bedre, end hvis du handler i en fysisk butik. Du får med dine varer 14 dages returret. efter du har købt dine varer, og i nogle tilfælde giver shoppen endda mere end de 14 dage, de er forpligtet til. Når webshops har hele deres varekatalog liggende online, kan du se hele udvalget, som gør det let at sammenligne priser, på tværs af forskellige webshops. Det er let i dag at sammenligne priser – du kan gøre det når du har lyst, uden at være afhængig af butikkers åbningstider. En anden ting du også slipper for, at døje med at få bugseret alle varerne hjem til dig selv. Webshoppen sender din varer direkte til din adresse, alternativt kan de sendes til dig arbejde, så du kan vælge det, det er lettes for dig. Webshops har ikke en kø som i butikker eller supermarkeder der er ingen kø online – det er bare direkte til betaling, og så er du videre, så det er slut med at blive irriteret over langsomme mennesker i køen.

43 reviews for Who's She?-spil

Vær den første til at anmelde “Who's She?-spil”