7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne [email protected]

Kluster Spil

Varenummer (SKU): 19256 Kategorier: , ,
Flere billeder

kr. 219,00

(30 kundeanmeldelser)

Læg dine magnetiske sten ud, uden at de kolliderer med magneterne, der allerede er på spilleoverfladen – så let (og svært!) er det sjove spil Klusters! Her skal du være både strategisk og fingernem, ellers kan magneterne nemt sætte sig fast i en stor klynge – og så bliver det svært at vinde! … læs mere her

Er Kluster Spil på lager?

Annonce
Køb Kluster Spil

Beskrivelse

Varefakta

• Vare: Kluster Spil
  • Pris: Kr. 219
  • Kategori: Leg & Spil – Spil – Selskabsspil}

Kluster Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Kluster Spil bruges af mange som den alternative gave, der ikke er andre der giver. Leg & Spil – Spil – Selskabsspil kategorien er også populær, når der skal gives gaver. Coolstuff er din on-stop webshop, når det handler om gadgets. Kluster Spil kan byttes eller returneres indenfor 90 dage, hvis det alligevel ikke lige er dig. Er du løbet sur i jagten på den gode vært- eller værtindegave, kan du gøre som andre før dig og købe Kluster Spil, og så kan du med god samvittighed tage til fejringen. Med andre ord: Kluster Spil er den fedeste indflyttergave. Gadgets er en kategori, som nogle vil mene er useriøst, og det kan være derfor, at nogle, der ikke har lyst til at købe gadgets som gaver. Det har ikke noget på sig, og du skal ikke lade det afholde dig fra din tanke om at give gadgets som gave, alle mennesker, store som små, synes det er sjovt at få gadgets.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

Kluster Spil kan ses i kategorien Leg & Spil – Spil – Selskabsspil der kommer fra i webshoppen Coolstuff. I dag er et fantastisk brand, specielt i Danmark. Online shoppere leder næsten altid efter den billigste pris på Kluster Spil, og køber ofte hos Coolstuff. Kort og godt, den perfekte gave, er den gave, som modtageren bliver glad for. Hvis du giver Kluster Spil og pakker gaven pænt ind, at din gave bliver husket.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe Kluster Spil online

Når webshops leverer dine produkter, giver de dig lidt bedre rettigheder, end hvis du handler i en fysisk butik. Du skal kunne returnere dine varer i 14 dage. når produkterne er købt online, og du kan finde webshops der giver mere og det kommer dig tilgode som forbruger. Webshops er nødt til at skilte med deres priser på varerne online, og det giver en god gennemsigtighed på priserne, når man kan se de forskellige shops priser med det samme. Og i dag kan du uden videre sammenligne priser når du har lyst, uden at være afhængig af butikkers åbningstider. Den helt stort fordel ved købe produkterne online er at slippe for, at være underlagt butikkernes åbningstider. Et fragtfirma som f.eks. Postnord eller GLS sender varerne til din adresse, medmindre du vælger at få dem sendt til din arbejdsadresse, og det kan frit vælges, når du angiver leveringadresse. Webshops har ikke en kø som i butikker eller supermarkeder så det er direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så spilder du ikke din tid på at vente på fru Hansen, der lige skal spørge om, hvad hver enkelt ting koster.

30 reviews for Kluster Spil

Vær den første til at anmelde “Kluster Spil”