7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne [email protected]

EXIT: Puzzle Escape Room Games

Varenummer (SKU): 18115 Kategorier: , ,
Flere billeder

kr. 229,00

(55 kundeanmeldelser)

Tag spilaftenen til nye finurlige niveauer med det nyeste i EXIT-serien: disse spil er puslespil og escape room i et! Hvert spil består af et kodebræt og fire puslespil med ledetråde og gåder, der er nødvendige for at løse spillets mysterium. Vælg mellem forskellige Exit-spil med forskellige sværhedsgrader. … læs mere her

Er EXIT: Puzzle Escape Room Games på lager?

Annonce
Køb EXIT: Puzzle Escape Room Games

Beskrivelse

Varefakta

• Vare: EXIT: Puzzle Escape Room Games
  • Pris: Kr. 229
  • Kategori: Leg & Spil – Spil – Selskabsspil}

EXIT: Puzzle Escape Room Games er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

EXIT: Puzzle Escape Room Games kan sprede glæde hos alle modtagere. Leg & Spil – Spil – Selskabsspil er nok en af de bedst sælgende kategorier i shoppen. Coolstuff bliver brugt af rigtig mange til at finde sjove gaver. EXIT: Puzzle Escape Room Games kommer med en returret på hele 90, ja du læste rigtige, halvfems dage. Er du løbet sur i jagten på den gode vært- eller værtindegave, er det et sikkert valg, hvis du køber EXIT: Puzzle Escape Room Games, det vil i hvert fald give smil på læben hos modtageren. Så alle lige er med: EXIT: Puzzle Escape Room Games er en eftertragtet barselsgave. Der er ikke noget sjovt ved gadgets, vil kedelige mennesker sige, og der er risiko for at der nogen, der ikke vil risikere at give gadgets væk i gave. Det har ikke noget på sig, og du skal ikke lade det afholde dig i din søgen efter den perfekte gave, da mange gavemodtagere elsker gadgets og nyder at modtage dem som gaver.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

EXIT: Puzzle Escape Room Games er et af mode produkterne i kategorien Leg & Spil – Spil – Selskabsspil fra populære hos internetbutikken Coolstuff. Og generelt er et fantastisk brand, blandt shopper i hele Danmark. Mange leder efter den billigste EXIT: Puzzle Escape Room Games, og køber ofte hos Coolstuff. Det er ikke altid man husker at, det handler om at modtageren af din gave bliver glad. Når du er den glade giver af EXIT: Puzzle Escape Room Games som gave, kan du godt regne med, at du bliver inviteret næste gang også.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe EXIT: Puzzle Escape Room Games online

Når du handler online, er du stillet lidt bedre, end hvis du handler i en fysisk butik. Den danske lovgivning giver dig 14 dages returret. efter du har foretaget dit køb på nettet, der er endda shops, der vælger at give mere og forlænger din returret til mere end de 14 dage. Oveni returretten har du online også et ret stort udvalg af varer og shops, som gør det let at sammenligne priser, når man kan se de forskellige shops priser med det samme. Du kan oven i købet gøre det super hurtigt, det er bare lige at finde de shop, der sælger din vare. Når du handler online er du også fri for, at bære alle varerne fra butikkens hylder hele vejen gennem butikken og hjem til dig selv. Webshoppen kan sende produkterne hjem til dig, hvis du ikke har valgt at få dem sendt hen til dit arbejde, og det kan frit vælges, når du angiver leveringadresse. I dag er der ingen grund til at skulle stå i kø ved en kasse – ved online handel så gå let og ubesværet direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så er det aldrig mere ubehaget ved at stå alt for tæt i en kø til kassen.

55 reviews for EXIT: Puzzle Escape Room Games

Vær den første til at anmelde “EXIT: Puzzle Escape Room Games”