7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne [email protected]

Battleship Classics Spil

Varenummer (SKU): 19855 Kategorier: , ,
Flere billeder

kr. 219,00

(80 kundeanmeldelser)

En lille lækage kan sænke et stort skib, som Benjamin Franklin sagde. I strategiklassikeren Battleship, eller Sænke slagskibe, som spillet også kaldes, skal du gøre netop det ved hjælp af snedige, hemmelige manøvrer og lidt ærlig tankelæsning. … læs mere her

Er Battleship Classics Spil på lager?

Annonce
Køb Battleship Classics Spil

Beskrivelse

Varefakta

• Vare: Battleship Classics Spil
  • Pris: Kr. 219
  • Kategori: Leg & Spil – Spil – Selskabsspil}

Battleship Classics Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Battleship Classics Spil har i lang tid været en af de bedst sælgende gadgets. Leg & Spil – Spil – Selskabsspil er en af de populære kategorier på gaveskalaen. Coolstuff er kendt som shoppen med de fede gadgets. Battleship Classics Spil kan indenfor 90 dage sendes retur, hvis købet fortrydes. Har du som mange andre næsten opgivet at finde den perfekte gave, er hjælpen lige her, og den hedder Battleship Classics Spil, det letter opgaven, og du er hurtigt færdig. For at skære det ud i pap: Battleship Classics Spil er den perfekte barselsgave. Der er ikke noget sjovt ved gadgets, vil kedelige mennesker sige, og det giver en lille chance for, at der er nogle, kan være bange for at give dem som gave. Det er bare ingen grund til at du skal afholde dig fra at gå lidt mod strømmen og købe en gadget som gave, alle mennesker, store som små, mener at gadgets er fremragende gaver.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

Battleship Classics Spil er et af mode produkterne i kategorien Leg & Spil – Spil – Selskabsspil fra mærket der sælges hos Coolstuff. I dag er blevet ret eftertraget, blandt både unge og de lidt ældre. Der er nogle gange tilbud på Battleship Classics Spil, og køber ofte hos Coolstuff. Det kan være en svær kunst men, den rigtig gode gave gør modtageren glad. Når du er den glade giver af Battleship Classics Spil i gave, er du ret sikker på, at din gave bliver husket.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe Battleship Classics Spil online

Hvis du shopper online, giver de dig lidt bedre rettigheder, som ikke nødvendigvis findes i fysiske butikker. Danske webshops skal jf. loven give 14 dages returret. efter du har købt dine varer, og i nogle tilfælde giver shoppen endda mere og nogle giver endda et helt års returret. Når webshops har hele deres varekatalog liggende online, kan du se hele udvalget, og det giver en god gennemsigtighed på priserne, i de mange webshops der er på det danske marked. Og du kan faktisk sammenligne priser når du har lyst, uden at være afhængig af butikkers åbningstider. Den helt stort fordel ved købe produkterne online er at slippe for, at skulle få det hele til at passe med de forskellige buslinjer og tidspunkter. Online shoppen får Posten til at levere dine varer til din adresse, eller du kan bede dem om at sende til dit arbejde i stedet for, og det kan frit vælges, når du angiver leveringadresse. I dag er der ingen grund til at skulle stå i kø ved en kasse – ved online handel der er ingen kø online – det er bare direkte til betaling, og så er du videre, så behøver du ikke længere forudsige, hvilken kø der er hurtigst – vi gætter aldrig rigtigt alligevel.

80 reviews for Battleship Classics Spil

Vær den første til at anmelde “Battleship Classics Spil”